MAI  BARRUTIK ZERRENDA ikusi                  MAI KANPOTIK ZERRENDA ikusi

MAIk berrikuntzaren aldeko apostua bazkide Europarrekin lan eginez

2012ko Irailak 22

2012ko proiektu Europearren deialdiaren barruan, Bergarako Miguel Altunak 4 proiektu desberdinetan parte hartuko du:

*  Femforging (TOI): Hotzeko eta beroko estanpazioaren simulazioa lantzeko proiektua, MAI delarik proiektuaren sustatzailea.

* Know-Tech 3D (TOI): Transferentzirako proiektua da, Hotzeko estanpazioan aplikatutako 3D simulazio teknologian egindako  ikerkuntzen emaitzetara zuzendua.

* eBridge 2: (TOI): Europako hizkuntzak lantzeko mugikortasunerako proiektua, e-learning eta m-learning (NTICak) metodologia berriekin praktikak.

*  EnTraiMo (elkarteak): Taldeko lana eta esperientzia bultzatzera zuzendutako ikasle eta irakasleen mugikortasunerako proiektua.

Azken proiektu honi loturik, dagoeneko lehenengo meeting-a burutu da Alemanian. MAIko irakasle talde bat, Alemania, UK, Suedia,

Eslovenia eta Hungariako LHko zentroetako irakasleekin bildu zen, ikasle bakoitzak bere ikaskuntzan edukiak barneratzeko

izan ditzakeen beharrak detektatzeko testak diseinatzeko asmoz, ondoren  irakaskuntzarako metodologia desberdinak garatu ahal izateko.

MAIko irakasleak Nagoyan ICFGn 45. Plenary meeting-ean

2012ko Irailak 16

Iraila hastearekin batera, MAIko hiru irakasle Japonian izan dira Hotzeko Estanpazioko Talde Internazionalaren kongresu-bilera dela eta. Bertaratze honen bidez elkarte honetako kide izateko jasotako gonbidapenari erantzun zaio, aurrerantzean ikastetxea elkarte honetan ordezkaritza izatearen onurak jasotzeko moduan izango delarik: esaterako elkartearen argitalpenak eskura edukiz; elkarteko lanerako azpitaldeetan parte hartuz; eta alor honetan aditu diren kideekin kontaktuak garatuz, etorkizunean proiektu amankomunetan lan egiteko bidea zabalduz.

Elkartearen izen ofiziala ICFG da (International Cold Forming Group), eta jardunaldiak  ICFG 45. Plenary Meeting izenburupean ospatu dira Nagoya hirian, Irailaren 09tik 12ra. Jardunaldian gainera, MAIko Unai Ziarsolok hitzaldia eman du, MAIk berriki Hotzeko Estanpazioan garaturako eta eskuartean dituen proiektuen xehetasunen berri emanez.

Smartphoneetara egokitutako MAIren plataforma berriaren aurkezpena

2012ko EkainaK 24

SMARTPHONEENTZAKO BERE ESKAINTZA EGOKITZEN DUEN LEHEN IKASTETXEA ESTATUAN

Bergarako Miguel Altuna Institutua kalitatezko irakaskuntza eleanitza eskaintzen duen ikastetxea izateaz gain, Lanbide Heziketan erreferentea ere bada. Urteek ematen duten esperientziari, izaera aurrerakoia gehitzen dion ikastetxea.

Los alumnos de MAI en Shell Eco Marathon Europa 2012

2012ko Ekainak 22

Maiatzaren 16tik 19ra bitartean Rotterdam-en ospatu zen Shell Eco Marathon 2012 lehiaketan parte hartu zuten aurten ere elektrizitateko ikasle eta irakasleek. Lehiaketa honetan 24 lurralde desberdinetako 200 taldek parte hartu zuten, guztiak ere energi iturri ezberdinen eraginkortasunaren azterketan eta berrikuntzan ari direlarik: diesela, etanola, eguzki energia, hidrogenoa, etab. Miguel Altunaren kasuan, kontsumo baxuko hidrogenozko bateriak landu dira. Proba nahi bezala atera ez zen arren, gustura aritu ziren lehiatzen eta dagoeneko ari dira ibilgailuari egin beharreko hobekuntzak egiten.

Euskoskillsetan saritutako ikasleek ongietorria jaso dute Lehendakaritzan

2012ko Ekainaren 15a

Joan den ostiralean izandako ekitaldian, berriki Irungo Ficoban ospatutako Euskoskills lanbide heziketaren olinpiadetan nabarmendutako ikasleak zorionak eta babesa jaso zituzten, Patxi Lopez Lehendakariaren eta Isabel Celaá Hezkuntza Sailburuaren eskutik. Lehen urrats honetan aurrera egin ostean, Spainskills delakoak dira mundu mailako Wordskills-etara iristeko gure ikasleek gainditu beharko duten oztopoa. Wordskills-ak 2013an Alemaniako Leipzig irian dira ospatzekoak. Zorionak beraz, eta eutsi horri!