MAI  BARRUTIK ZERRENDA ikusi                  MAI KANPOTIK ZERRENDA ikusi

MAIko DUALa, ikasle guztientzako aukera

2017/05/25

Atzo, maiatzak 24, DUAL sistemari buruzko jardunaldia izan genuen Miguel Altunan.

Ekitaldian 60 pertsona inguru elkartu ziren, ikasleak batetik, eta bestetik, Debagoieneko 25 enpresetako ordezkariak. LH DUALari loturiko tramitazioa erraztu eta informazio guztia enpresen eskura jartzeko asmoz, MAIk Foru Aldundiaren Ekonomia Sustapeneko, Landa Inguruneko eta Lurralde Orekako Departamenduaren laguntzaren bidez sortu duen gida aurkeztu zen. Ondoren, lan talde desberdinetan banatu ziren eta lan-kontratua edo bekari buruzko egin beharrezko tramiteak landu ziren.

Ikasketak eta lana txandakatzen dituen sistema hau, lan kontradu edo beka bidez gauzatzen da eta gazteak lan merkatuan sartzea errazteko balio du, kalitatezko lanpostuak sustatuz, besteak beste.

GOIENAko ERREPORTAIA

Erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboratiboa

2017/05/17

2017-2018 ikasturtean Bergarako Miguel Altunan ziklo guztiak eredu honi lotuta landuko dira.

Ikaskuntza eredu guztia, ERRONKETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA KOLABORATIBOAren inguruan antolatzen da, hori da elementu nagusia.

Egoera problematiko bat planteatzen da, hori erronka bihurtu eta prozesu osoa emaitza bat lortu arte elemenetu hauetan antolatuta dago: Ziklo bakoitzeko konpetentzia tekniko eta espezifikoetan, eta une honetan izaera estrategikoa duten zeharkako konpetentzietan (autonomia ikaskuntzan, talde-lana, aparteko emaitzetarako orientazioa, etab.).

Informazio gehiago: HEMEN.

Heziketa Zikloetara sartzeko proben ebaluazio akta

2017/05/10

Heziketa Zikloetara sartzeko proben ebaluazio akta publikatu da.

Kontsultatu HEMEN.

Argitaratuta 2017/18 Lanbide Heziketako matrikulazio epeak

2017/05/08

Dagoeneko publikatu dira 2017/18 ikasturterako Lanbide Heziketako matrikulazio epeak.

Aurrematrikulak ekainaren 5etik 16ra bitartean egin ahal izango dira eta matrikulazioa uztailaren 13tik 19ra.

Gogoratu, MAIko ate-irekien jardunaldia maiatzaren 25ean, 18:30etan izango dela.

Daten informazio guztia HEMEN.

GOIAZ 2017 azoka. Apirilaren 26 eta 27an

2017/04/12

Aste Santuko oporretatik bueltan, apirilaren 26 eta 27an izango da aurtengo GOIAZ!2017 Lanbide Heziketaren Azoka Arrasateko Kulturaten.

Bertan izango gara MAIkoak ere, Debagoieneko gainontzeko Lanbide Heziketako ikastetxe, enplegu zerbitzu, ekintzaileentzako zerbitzu eta orientazio zerbitzuekin batera. Horrela, Debagoieneko prestakuntza eskaintza guztia ezagutzeko aukera izango da eta baita, tailer eta hitzaldi desberdinetan parte hartzekoa ere.

Hemen EGITARAUA.