MAI  BARRUTIK ZERRENDA ikusi                  MAI KANPOTIK ZERRENDA ikusi

TKgune programa aztergai, Euskadiko LHko "Aurreruntz" Topaketetan

2017/09/20

Iragan Irailaren 15ean, Euskadiko LHko “Aurreruntz” Topaketen baitan, Berrikuntza Teknologikoari buruzko mahai-ingurua burutu zen Tknikan, nazioarteko hainbat adituren partehartzearekin.

Bertan, Euskadiko Lanbide Heziketa sisteman Industria 4.0 arloan egindako lanari buruzko gogoeta egin zen TKgune programan eta Fabrikazio Aditiboaren arloan egindako lanari arreta berezia jarriz. Jardunaldia aberasgarriagoa egiteko asmoz saioan TKgune barnean lan egiten duten ikastetxeen adibide konkretuak aurkeztu ziren, Miguel Altuna Lanbide Heziketako Unai Ziarsolo eta IMH LHIIko Xabier Cearsoloren eskutik.

Ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia

2017/09/15

Ya está abierto el plazo de solicitud para las becas y ayudas al estudio para la escolarización de estudiantes de niveles no universitarios. El plazo permanecerá abierto hasta el 18 de Octubre.

Para más información, click AQUÍ.

BERRIREKI, lankidetza forjako prozesuen simulazioan

2017/09/15

2015ean Forja bidezko fabrikazioan diharduten 9 enpresa, Miguel Altuna Lanbide Heziketa, Unibertsitate bat eta zentro teknologiko bat elkartu ziren BERRIREKI lantaldean, berrikuntza irekia erabiliz, guztientzat komuna den erronka bat jorratzeko:

Konformazio prozesuen balidazio birtuala analisi numerikoa erabiliz.

Informazio gehiago HEMEN.

VETriangle proiektu europarreko kideak Miguel Altuna Lanbide Heziketan

2017/09/13

Aste honetan, VETriangle proiektu europarraren bidez, Polonia, Alemania, Turkia eta Lituaniako proiektu-kideak ditugu Miguel Altuna Lanbide Heziketan.

Egitarauan aurreikusi bezala,  ikasketak eta lana txandakatzen dituen Miguel Altunako DUAL sistema ezagutzeaz gain, Lazpiur enpresa bisitatzen izan ziren atzo. Horretaz gain, ikas-ekinezko lanbide heziketari loturik Usurbilgo LH Institutua eta Tknika ezagutu dituzte  gaur. Amaitzeko, irailaren 14 eta 15ean Donostian ospatuko den “AURRERUNTZ” Lanbide Heziketako Nazioarteko Jardunaldietan parte hartuko dute.

Hasi da 17-18 ikasturtea Miguel Altuna Lanbide Heziketan

2017/09/07

Gaur hasi dugu 17-18 ikastutea Miguel Altuna Lanbide Heziketan. Guztira 631 ikaslek hasi dute ikastutea mekanika, elektrizitate eta administraritza alorretan.

Datorren irailaren 11an, eskaintza partzialeko ikasleak hasiko dira (9:00etan eta 17:00etan izango dira aurkezpenak).

Ongi etorri!