MAI  BARRUTIK ZERRENDA ikusi                  MAI KANPOTIK ZERRENDA ikusi

DUALeko Forjako Espezializazioko lehen promoziokoek ziurtagiriak jaso dituzte

2017/06/22

Gaur, ekainak 22, Lanbide Heziketa DUALeko Espezializazio Programetan parte hartu duten lehen promozioko 83 ikasleei ziurtagiriak banatu dizkie Cristina Uriarte Hezkuntza Sailburuak eta Jorge Arevalo LHko sailburuordeak.

Lehenengo promozio honetan 11 LH ikastetxe, 30 enpresa eta 83 ikaslek parte hartu dute, 6 espezializaziotan banaturik. Eta nola ez, bertan izan dira Miguel Altunako Forjako Espezializazioa amaitu duten 14 ikasleak ere.

Goienan publikatua.

Diario Vascon publikatua.

Noticias de Gipuzkoan publikatua.

Irekian publikatua.

El Correon publikatua.

Heziketa Zikloetara sartzeko proben behin betiko ebaluazio akta

2017/05/31

Publikatu da Heziketa Zikloetara sartzeko proben ebaluazio-akta. Kontsultatu HEMEN.

MAIko DUALa, ikasle guztientzako aukera

2017/05/25

Atzo, maiatzak 24, DUAL sistemari buruzko jardunaldia izan genuen Miguel Altunan.

Ekitaldian 60 pertsona inguru elkartu ziren, ikasleak batetik, eta bestetik, Debagoieneko 25 enpresetako ordezkariak. LH DUALari loturiko tramitazioa erraztu eta informazio guztia enpresen eskura jartzeko asmoz, MAIk Foru Aldundiaren Ekonomia Sustapeneko, Landa Inguruneko eta Lurralde Orekako Departamenduaren laguntzaren bidez sortu duen gida aurkeztu zen. Ondoren, lan talde desberdinetan banatu ziren eta lan-kontratua edo bekari buruzko egin beharrezko tramiteak landu ziren.

Ikasketak eta lana txandakatzen dituen sistema hau, lan kontradu edo beka bidez gauzatzen da eta gazteak lan merkatuan sartzea errazteko balio du, kalitatezko lanpostuak sustatuz, besteak beste.

GOIENAko ERREPORTAIA

Erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboratiboa

2017/05/17

2017-2018 ikasturtean Bergarako Miguel Altunan ziklo guztiak eredu honi lotuta landuko dira.

Ikaskuntza eredu guztia, ERRONKETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA KOLABORATIBOAren inguruan antolatzen da, hori da elementu nagusia.

Egoera problematiko bat planteatzen da, hori erronka bihurtu eta prozesu osoa emaitza bat lortu arte elemenetu hauetan antolatuta dago: Ziklo bakoitzeko konpetentzia tekniko eta espezifikoetan, eta une honetan izaera estrategikoa duten zeharkako konpetentzietan (autonomia ikaskuntzan, talde-lana, aparteko emaitzetarako orientazioa, etab.).

Informazio gehiago: HEMEN.

Heziketa Zikloetara sartzeko proben ebaluazio akta

2017/05/10

Heziketa Zikloetara sartzeko proben ebaluazio akta publikatu da.

Kontsultatu HEMEN.