Bizikasi

Debagoieneko Ikastaroen Eskaintza

Datozen asteetan MAIn eskainiko ditugun ikastaroak

2014/11/19

Datozen asteotan Hobetuzek eta Lanbidek diruz lagunduriko langile eta langabetuentzako ikastaro hauek izango ditugu:

* CNC Tornuan programatu eta prestatzea. Ardatz anitza. 70 ordu. 2014/12/01-2015/01/24

* UF0887: Barneko instalazio elektrikoak muntatzea eta mantentzea. 90 ordu. 2014/12/01-2015/02/05

* Merkataritzako jarduera lagungarriak. 230 ordu. 2014/12/09 -2015/03/10

* UF0879: Txirbil-harroketa bidez piezak fabrikatzeko CNC programak prestatzea. Fresa Heidenhain. 80 ordu. 2015/01/08-2015/02/26

* UF0991: Txirbil harroketa bidezko mekanizazio-prozesuetako kostuak kalkulatzea. 40 ordu. 2015/01/12-2015/02/03

* UF0453: Fabrikazio mekanikoko produktuetarako irudikapen grafikoa. SOLID WORKS. 40 ordu. 2015/01/12-2015/02/03

* UF0342: Gizarte Segurantzako prestazioak kalkulatzea. 30 ordu. 2015/01/26-2015/02/12

Informazio gehiago eta izenematea: 943 76 70 49 zenbakian edo ikastaroak@imaltuna.com helbidean.

Komunikazio tailerrak MAIko Etekin Handiko Zikloetako ikasleekin

2014/11/17

Pasa den ostiralean, azaroren 14an,  ETHAZI (Etekin Handiko Zikloak) proiektuaren lehenengo saioa izan zuten “Diseinua Fabrikazio Mekanikoan” izeneko goi-mailako zikloko ikasleek.  Saio honetan, ETHAZIn lantzen ari diren Zeharkako Gaitasunen artean, garrantzi gehien duenetakoa  landu zuten Virginia Imazekin: Komunikazioa.

Etekin Handiko ziklo hauetan, hau da, Diseinua Fabrikazio Mekanikoan,  Automatizazioa eta Robotika Industriala eta Mekatronika Industrialeko ikasleek, proiektu honen bidez, ikasleak berak hartzen du protagonismoa ikasteko prozesuaren dinamika aldatuz eta elkarlana nagusi duten testuingurua sortzen ari direlarik. Horrela, ikasleek IKT aplikatuak, kreatibitate teknikak, elkarlaneko ikasketa, simulazioak, kasuak aztertzea, analisia, PBL eta gaitasunen bidezko ebaluazioa lantzen ari dira.

Datozen asteotan  komunikazioa lantzeko saio gehiago izango ditugu: Abenduaren 12an Automatizazio eta Robotika Industrialeko ikasleek izango dute eta abenduaren 15ean, Mekatronika Industrialeko ikasleek.

Administraritzako ikasleak Legebiltzarrean, Lacor Logistika enpresan eta Kontsumobiden

2014/11/05

Atzo, azaroaren 4an, MAIko Administrazio Kudeaketako eta Administrazio eta Finantzak zikloetako  ikasleek irteera egin zuten.

Lehenengo mailako ikasleak, Donostiako Kontsumobiden izan ziren. Bertan egun dauden txartel motak ezagutu zituzten: Zein ezaugarri dituzten, komisioak, asegurua, interesak, … hauek jolas bidez landu zituztelarik. Horretaz gain, on-line erosketen abantaila eta desabantailak ezagutu zituzten, eta erosketa seguru baten ezaugarriak aztertu zituzten.

Bigarren mailako ikasleak aldiz Gasteizera joan ziren.  Eusko Legebiltzarreko egoitza bisitatzeaz gain, aukera izan zuten osoko bilkuren aretoan egoteko, eta protokolo arduradunak Euskal Herriko historia, legebiltzarraren osaketa, eginkizun nagusiak etab. azaldu zizkien. Azkenik, Alegria Dulantzin kokatuta dagoen Lacor Logistika enpresa bisitatu zuten. Enpresa batean logistikako irizpide onak aplikatzea, enpresak aitzindari izateko barruko nahiz kanpoko merkatuetara begira nola lan egiten duten, merkatuan posizionatzeko teknologikoki azken aurrerapenak aplikazioa, etab. ezagutzeko aukera izan zuten.

IKT astea Bergaran eta Antzuolan

2014/11/05

Datorren azaroaren 15etik 21era bitartean, Bergarako Udalak, Antzuolako Udalak eta Berelan Foroak antolatu duten Informazio eta Komunikazio Teknologien astea ospatuko da. IKT-en inguruko 2.en edizio honetan, enpresei, komertzio-ostalaritzari eta herritar guztiei zuzenduriko hainbat ikastaro eta ekintza antolatu dira (egitaraua).

Horretaz gain, aurreko astean, azaroaren 10-14ko astean, Bergarako Agorrosingo kirol zerbitzuko erabiltzaileek spinning saio batzuk on-line egin ahal izango dituzte.

Eta azaroaren 15ean, larunbata, 3D (fabrikazio aditiboa) inprimaketari buruzko hitzaldi informatzailea, erakusketa eta taierra egingo dira Irala kalean, makinak bertan zuzenean eta martxan izango direlarik (eguraldiak lagunduko ez balu, udaletxeko arkupetan izango litzateke).

Jardunaldietako lekuak mugatuak dira, beraz, soilik baieztapena jasotzen dutenek izango dute etortzeko aukera. Jardunaldiren batean parte hartzeko:

* www.bergara.net

* www.euskadinnova.net

* mjunamuno@bergara.net edo 943 77 91 24ra zenbakira deitu.

Antolatzaileak: Bergarako Udala, Antzuolako Udala, Berelan Foroa.

Laguntzaileak: Elgoibarko Pixel Sistemak, Bergarako MZ 3D enpresa eta Miguel Altuna Institutua.

AGORArekin ideiak sortu eta negozio ereduak garatzen

2014/10/29

Atzo, urriaren 28an izan genuen Debagoienako Mankomunitateak antolatutako AGORA proiektuaren jardunaldia Miguel Altunan.

MUko LEINNeko ikasleek dinamizatuta, Bergarako MAIko mekatronika industrialeko eta fabrikazio mekanikoko diseinuko ikasleak, Mariaren Lagundiako haur hezkuntzako ikasleak eta Arizmendiko ikasleak bildu ziren, guztira 60 bat ikasle, ekintzailetasun jarrerak eta dinamikak lantzeko asmoz.

Hainbat ideia on agertu ziren, baina denak lantzea ezinezkoa zenez, teknika desberdinak erabiliaz talde bakoitzak proiketu bakar bat aukeratu zuen, ondoren, Canvas metodologia erabiliz, negozio eredua garatu ahal izateko.

Aukeratutako negozio ideiak erraz ulertzeko prototipo bidez aurkeztu zituzten: Baratze ekologiko bat, ezintasun desberdinetara egokitutako parke bat, kafe antzoki berritzaile bat eta hezkuntza maila desberdinak biltzen zituen ikastetxe berri bat izan.

Datozen egunotan, beste bi saio izango dituzte. Lehena, urriaren 30ean, MAIn bilduko diren MAIko fabrikazio mekanikoko diseinuko ikasleak eta Arizmendi ikastolako ikasleena eta azaroaren 4an, Oñatiko Zuazola Larrañan egingo dutena. AGORAko jardunaldietan sortutako prototipoak ikusgai egongo dira MAIn datozen egunotan.

IKASTETXEA IRUDITAN