Ikastetxe barrutik          Ikastetxez kanpo

ETHAZI metodologia ikastetxei zabalduz

2016/05/03

Gaur Miguel Altuna Institutoan beste ikastetxeko 26 irakasle izan ditugu. ETHAZI metodologiaren nondik norakoak ezagutzen, DFM et MKT zizkloetan egindako lana azaldu zaie. Hurrengo kurtsoan metodologia hau martxan jartzekoak dira adibidez, Zornotza, Somorrostron, Bidebieta, Faduran, Eason, Armerian ...

LHko HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBAK

2016/05/03

2016\2017 ikasturterako LHko HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBAK.

GOI-MAILA: Salbuespenen behin-betiko zerrenda.

DON MIGUEL ALTUNA LIZARRAGA jaio zeneko mendeurrena ospatzeko ekitaldia

2016/04/28

Pasa den apirilaren 26an ospatu zen Bergarako Miguel Altuna ikastetxearen  bultzatzailearen omenezko ekitaldi publikoa.Don Miguel Altuna Lizarraga, DONMI, 1916ko apirilaren 24an jaio zen. DONMI, Bergaran bizi izan zen 1944tik 1979 arte. Ezaguna da bere lan eta dedikazioa lanbide heziketako eskolan, Bergarako “Elementalian”.

MAI-KO 3D inpresio gela Bergarako ikastetxei zabalik

2016/04/28

Apirilaren 26 eta 28an, Ipintzako Institutoko eta Aranzadi Ikastolako ikasleak, MAI-ko 3D inpresio gela ezagutu dute. Bertan, 3 dimentziotan inprimatzeko jarraitu beharreko pausoak zeintzuk diren ezagutzeko aukera izan dute. Datorren Maiatzaren 6an Maria Lagundia Ikastolako.

Kreatibitate ikastaroa Lanbide Heziketako Sormen Aplikatuaren Euskal Institutuaren eskutik.

2016/04/28

Ikastetxean IdeaTK-ren eskutik, 5 asteetan zehar kreatibitate ikastaroa jaso da. Bertan irakasle talde batek elkarlanean eta ariketa ezberdinen bitartez adimena inguruan lan egin dute. Lan hauek egunerokotasunean txertatu ahal izango dira bakoitzaren esperientziaren arabera eta ikasleekin elkarlanean aritzean ikasprozesuetan etekin gehiago

ELKARREKIN IKASTEN

Gipuzkoako Foru Aldundiaren laguntzari esker, belaunaldi desberdinen arteko ezagutzak elkartrukatzeko guneak sortzen.