16/17 ikasturtearen hasiera

2016/07/20

2016/17 ikasturteari IRAILAREN 7an emango diogu hasiera, ondoren azaltzen diren ordutegien arabera:

2.MAILA :

* 10:00etan: Administraritza Kudeaketa, Administrazioa eta Finantzak, Instalazio Elektrikoak eta Automatikoak eta Automatizazioa eta Robotika Industriala zikloetako ikasleak.

* 10:30etan: Mekanizazioa, Fabrikazio Mekanikoko Diseinua, Produkzioaren Programazioa Fabrikazio Mekanikoan eta Mekatronika zikloetako ikasleak.

1.MAILA:

* 11:00etan: Administraritza Kudeaketa, Administrazioa eta Finantzak, Instalazio Elektrikoak eta Automatikoak eta Automatizazioa eta Robotika Industriala.

* 11:30etan: Fabrikazio Mekanikoko Diseinua eta Produkzioaren Programazioa Fabrikazio Mekanikoan zikloetako ikasleak.

* 12:00etan: Mekanizazioa eta Mekatronika zikloetako ikasleak eta Hotzeko Estanpazioko Graduondoko ikasleak.

ESKAINTZA PARTZIALEKO ikasleek, irailaren 8an hasiko dute ikasturtea: 9:00etan goizeko taldeak eta 17:00etan arratsaldeko taldeak.

Aurkezpen guztiak MAIko areto nagusian izango dira.

Forja eta estanpazioko nazioarteko jardunaldi tekniko arrakastatsua Bergarako Miguel Altuna LHIIn

2016/07/06

Gaur, uztailak 6, Bergarako Miguel Altuna LHIIn forja eta estanpazioari loturiko nazioarteko jardunaldi teknikoa izan dugu. ASEFIrekin batera antolatutako ekitaldi honetan, MAIk koordinatutako DOST proiektu europarraren emaitzak aurkeztu dituzte Alemania, Frantzia eta Italiako bazkideekin batera.

Horrela, Debagoiena eta inguruetako 40 bat enpresa ordezkarik, forja eta hotzeko, erdiberoko eta beroko estanpazioko industrian dauden egungo “Industry 4.0” tendentziak, aplikazioak, esperientziaK eta aukera desberdinak ezagutzeko aukera izan dute; eta baita, FEM simulazio nahiz frikzio modelo eta saiakuntzei buruzkoak ere.

Ekitaldia amaitzeko, aurten MAIn Hotzeko Estanpazioko Graduondoan espezializatu diren 10 ikaslek diplomak jaso dituzte.

"Hotzeko Estanpazioko Lubrikazio Sistemak" jardunaldi arrakastatsua".

2016/06/28

2016ko ekainaren 9an, lubrikazio-sistemetako hiru aditu bildu ziren Bergarako Miguel Altuna Institutuan (MAIn), DOST proiektuaren barruan ASEFI eta MAIk antolatutako jardunaldian.
Hotzeko estanpazioko lubrikazio sistemen azken aurrerapenak ezagutu, etorkizun hurbilera begira  aurreikusten diren garapen eta tendentziak  zeintzuk diren  aztertu eta sistema bakoitzak  erabiltzen duen lubrikazio- mekanismoetan sakontzeko aukera izan zuten.
Jardunaldia guztiz arrakastatsua izan zen,  bertan 32 erakundetako (forjaketa enpresak, ikerketa zentroak, etab.) 54 pertsonek parte hartu zuten eta.
Bide batez, MAIk eskerrak eman nahi dizkie bertan parte hartu zuten aditu eta enpresei: Juan Vidal (SEBIR), Iñaki Nieves (CHEMETALL– Trefilerias Quijano-ri esker), eta Arturo Casielles (FUCH).

MEXIKO-MAI

2016/06/04

Pasa den egunean, LH kongresura etorrita zaudela aprobetxatuta, gurekin izan ziren Mexikoko 17 lagun. 2 gobernuko ordezkari eta beste-ak LH eskoletatko zuzendariak. Gure ikastetxearen berri sakon jakin zuten egindako aurkezpenetan. Interes berezia izan zuten enpresekin dugun harremanak eta lan metodologiak. Baita ere Ethazi eta Dual metodologi didaktikoen berri eman zitzaien eta benetan entzule bikainak izan zirela aipatu beharra dago. Amaitzeko internazionalizazioaz hitzegin zen eta hauek sendotzeko egiten diren lanak eta saiakerak noraino gauzatzeko ahalmena dugun.

ELKARREKIN IKASTEN

Gipuzkoako Foru Aldundiaren laguntzari esker, belaunaldi desberdinen arteko ezagutzak elkartrukatzeko guneak sortzen.