Bizikasi

Debagoieneko Ikastaroen Eskaintza

Ekintzailetza suspertzeko Ikasenpresa programaren jardunaldia MAIn

2014/09/23

Datorren urriaren 1ean, ikasgeletan eskola-enpresak sortzearen inguruan garatzen den hezkuntza programaren lehenengo bilera Bergarako MAIn izango da.

Bertan, Ikasenpresa egitasmoa aurkezteaz gain, enpresaren mundua ikasgeletara hurbilduko da eta gaitasun ekintzaileen garapena sustatzeko ekintzak egingo dituzte parte hartuko duten erdi eta goi mailako zikloetako  38 ikaslek:

Sormena, berrikuntza, talde-lana, erabakiak hartzea, ekimen, lidergoa, konpromisoa, irmotasuna, negoziazioa, etab. Horretarako “ekintzailearen gaitasunak” izeneko muralaren inguruan lan egingo dute, bakoitzaren ekarpenak bertan jaso eta landuz.

Ikasenpresa

14-15 ikasturtea martxan da MAIn, formazio eskaintza zabalarekin

2014/09/05

Datorren astelehenean, irailaren 8an, izango dute Bergarako Miguel Altuna institutuko ikasleek 14-15 ikasturteko lehenengo eguna. Guztira erdi eta goi mailako zikloetan eta sarrera froga prestatzeko 560 ikasle izango dira (93 ikasle erdi mailan, 355 ikasle goi mailako zikloetan eta 112 goi mailarako sarrera froga prestatzeko).

Lanerako formazioko ikastaroak ere irailaren erdian hasiko dira martxan:  Hobetuz-en bidez GUZTIZ DIRUZ LAGUNDURIK, langile eta langabetuek fabrikazio mekaniko, elektrizitate eta elektronika eta baita administrazio eta kudeaketa alorreko ikastaroak egiteko aukera izango dutelarik; Guztien lehiakortasun maila hobetu eta ezagutzak zabaldu edo eguneratzeaz gain, lanbide kualifikazioak lan administrazioaren esparruan ofizialki egiaztatzeko tresna diren profesionaltasun ziurtagiriak lortzeko aukera delarik.

14-15 ikasturtearen hasiera MAIn

2014/09/01

2014/15 ikasturtearen hasiera, irailaren 8an, astelehena, areto nagusian izango dugu.

Taldearen arabera, hauek dira aurkezpenerako ordutegiak:

2.MAILA

* Administraritza, elektrizitatea eta mantenimendua familietako zikloetako ikasleak: 10:00etan.

(Administraritza kudeaketa; Administrazioa eta finantzak; Instalazio elektrikoak eta automatikoak; Automatizazioa eta robotika industriala; Mekatronika).

* Fabrikazio mekanikoa familiako zikloetako ikasleak: 10:30etan.

(Mekanizatua; Fabrikazio mekanikoan diseinua; Produkzioaren programazioa fabrikazio mekanikoan).

1.MAILA

* Administraritza, elektrizitatea eta mantenimendua familietako zikloetako ikasleak: 11:00etan.

* Fabrikazio mekanikoa familiako zikloetako ikasleak: 11:30etan.

GRADUONDOA

Hotzeko estanpazioko graduondoko ikasleak: 11:30etan.

ESKAINTZA PARTZIALA

Eskaintza partzialeko ikasleak: 18:00etan.

MAI cerrado por vacaciones de verano

2014/07/16

Datorren uztailaren 25etik aurrera, udako oporrak direla eta MAIk bere ateak itxiko ditu.

Irailaren 1etik aurrera, berriz ere ohiko ordutegiarekin zure esku izango gara.

Ongi ibili oporretan!

Forjari buruzko jardunaldi tekniko arrakastatsua MAIn

2014/07/14

Pasa den uztailaren 10ean, Bergarako MAIk eta ASEFIk antolatutako “fosfatorik gabeko estaldurak eta FEM simulazioa” jardunaldi teknikoa izan genuen Miguel Altunan.

Ekitaldiaren irekieran, Ramon Martinez de Murgiak, Eusko Jaurlaritzako Lanbide Heziketako zuzendariak, MAIk egiten duen lana nabarmendu zuen eta nola, gaur egungo lanpostuen &percent;70ak, lanbide heziketa mailako ikasketak eskatzen dituzten eta hala izaten jarraituko duen etorkizunean ere.

Goienan publikatua.

DVn publikatua.