Bizikasi

Debagoieneko Ikastaroen Eskaintza

AGORArekin ideiak sortu eta negozio ereduak garatzen

2014/10/29

Atzo, urriaren 28an izan genuen Debagoienako Mankomunitateak antolatutako AGORA proiektuaren jardunaldia Miguel Altunan.

MUko LEINNeko ikasleek dinamizatuta, Bergarako MAIko mekatronika industrialeko eta fabrikazio mekanikoko diseinuko ikasleak, Mariaren Lagundiako haur hezkuntzako ikasleak eta Arizmendiko ikasleak bildu ziren, guztira 60 bat ikasle, ekintzailetasun jarrerak eta dinamikak lantzeko asmoz.

Hainbat ideia on agertu ziren, baina denak lantzea ezinezkoa zenez, teknika desberdinak erabiliaz talde bakoitzak proiketu bakar bat aukeratu zuen, ondoren, Canvas metodologia erabiliz, negozio eredua garatu ahal izateko.

Aukeratutako negozio ideiak erraz ulertzeko prototipo bidez aurkeztu zituzten: Baratze ekologiko bat, ezintasun desberdinetara egokitutako parke bat, kafe antzoki berritzaile bat eta hezkuntza maila desberdinak biltzen zituen ikastetxe berri bat izan.

Datozen egunotan, beste bi saio izango dituzte. Lehena, urriaren 30ean, MAIn bilduko diren MAIko fabrikazio mekanikoko diseinuko ikasleak eta Arizmendi ikastolako ikasleena eta azaroaren 4an, Oñatiko Zuazola Larrañan egingo dutena. AGORAko jardunaldietan sortutako prototipoak ikusgai egongo dira MAIn datozen egunotan.

Ekintzailetasuna lantzeko jardunaldiak MAIn

2014/10/27

Urriaren 28 eta 30ean, Miguel Altunan AGORA ekintzailetasuna lantzeko proiektuaren jardunaldiak izango dira.  Debagoienako mankomunitateak antolatu eta Gipuzkoako Foru Aldundiak laguntzen duen proiektu honetan, ekintzailetasun jarrerak eta dinamikak landuko dituzte eta planteatutako erronka bati erantzuna ematen saiatuko dira gure eskualdeko Lanbide Heziketako 60 bat ikasle, MUko LEINNeko ikasleak dinamizatzen arituko direlarik.

Datozen asteetan hasiko diren langile eta langabetuentzako ikastaroak

2014/10/16

Datozen asteotan Hobetuz-en bidez diruz lagundutako ikastaro hauek hasiko dira:

* UF0878: Fresagailu konbentzionaletako mekanizazioa. 80 ordu. (2014/10/27-2014/11/27)

* UF0884: Eraikinetan lotura-instalazio elektrikoak muntatzea. 60 ordu. (2014/10/27-2014/11/27).

*UF2234: Automatizazio industrialeko sistemen ekipo eta elementuak instalatzea. 90 ordu. (2014/10/27-2014/12/17).

*UF0341: Lan-kontratazioa. 60 ordu. (2014/11/03-2014/12/04).

INFORMAZIO GEHIAGO: 943767049 edo ikastaroak@imaltuna.com helbidean.

Sarrera Froga prestatzeko klaseen HASIERA

2014/10/07

Datorren urriaren 13an,  Goi Mailako heziketa zikloetara sarbidea ematen duen Sarrera Froga prestatzeko klaseak hasiko dira MAIn. Klaseak goizez eta arratsaldez izango dira, bai euskaraz eta baita gazteleraz ere.

* Goizeko ordutegia duten taldeen aurkezpena:

Urriak 13,  astelehena, 10:00etan ARETOAn.

* Arratsaldeko ordutegia duten taldeen aurkezpena:

Urriak 13, astelehena, 15:30etan ARETOAn.

Ekintzailetza suspertzeko Ikasenpresa programaren jardunaldia MAIn

2014/09/23

Datorren urriaren 1ean, ikasgeletan eskola-enpresak sortzearen inguruan garatzen den hezkuntza programaren lehenengo bilera Bergarako MAIn izango da.

Bertan, Ikasenpresa egitasmoa aurkezteaz gain, enpresaren mundua ikasgeletara hurbilduko da eta gaitasun ekintzaileen garapena sustatzeko ekintzak egingo dituzte parte hartuko duten erdi eta goi mailako zikloetako  38 ikaslek:

Sormena, berrikuntza, talde-lana, erabakiak hartzea, ekimen, lidergoa, konpromisoa, irmotasuna, negoziazioa, etab. Horretarako “ekintzailearen gaitasunak” izeneko muralaren inguruan lan egingo dute, bakoitzaren ekarpenak bertan jaso eta landuz.

Ikasenpresa

IKASTETXEA IRUDITAN