MAI  BARRUTIK ZERRENDA ikusi                  MAI KANPOTIK ZERRENDA ikusi

2017ko Sarbide Proben Egutegia

2017/01/09

Lanbide Heziketako erdi nahiz goi mailako zikloetarako Sarbide Proben egutegia dagoeneko zehaztuta dago.

Izena ematea: 2017ko urtarrilaren 9tik 18ra, biak barne.

Azterketa egunak: 2017ko apirilaren 25 eta 26an, 16:00etan.

Informazio guztia HEMEN klikatuz.

MAIko Produkzioaren Programazioko ikasleak Dikar eta Metagra enpresetan

2016/12/23

Pasa diren abenduaren 19eta 21ean, MAIko Goi Mailako Produkzioaren Programazioko ikasleak Bergarako Metagra eta Dikar enpresak bisitatzen izan ziren.

Dikarren ekoizten dituzten arma, mendiko material, kanping eta gainontzeko produktuen ekoizpen prozesu guztia ikusi zuten, mekanizaziotik hasi eta segurtasun froga eta enbalajeraino. Kalitate sistema berriak eta enpresa antolatzeko sistema berriak nola ezartzen ari diren ere ikusi zuten.

Metagra enprean, aldiz, batez ere automoziorako ekoizten dituzten Hotzeko Estanpazio bidez egindako torloju bereziak, estanpazio makinak eta tailer mekanikoa bertatik bertara ezagutzeko aukera izan zuten.

MAIko administraritzako ikasleak Eusko Legebiltzarrean

2016/12/23

Pasa den abenduaren 19an, MAIko administraritzako  bigarren mailako ikasleak Eusko Legebiltzarrean izan ziren. Bertan Lehendakari eta mahaikideek bilerak non eta nola egiten dituzten bertatik bertara ezagutzeaz gain, Bakartxo Tejeriarekin egoteko aukera izan zuten.

Bikain Euskararen Zilarrezko Kalitate Ziurtagiria jaso du MAIk

2016/12/20

Atzo, abenduaren 19an, jaso zuen MAIk Euskararen Zilarrezko Kalitate Ziurtagiria Donostiako Kursaalen ospatu zen ekitaldian. Guztira 21.500 langile barnean hartzen dituzten 52 erakundek jaso zuten ziurtagiri hori, lanbide-esparruan eta enpresan euskararen presentzia eta erabilera aitortzen duena; Bikain ziurtagiriarekin, euskararen erabilera, presentzia eta kudeaketa neurtzen dira.

Ziurtagiriak Iñigo Urkulluk banatu zituen eta ekitaldian, hainbat sailbururekin batera, MAIko Iosune Irazabal Zuzendaria eta euskararen normalkuntzan lanean ari diren Juan Karlos Arellano eta Alberto Larrea izan ziren.

Forjako Espezializazioko ikasleak Tornilleria Deba eta Ecenarro enpresetan

2016/12/16

Gaur, abenduak 16, MAIko Forjaketa prozesuen espezializazioko ikasleak Tornilleria Deba eta Ecenarro enpresak bisitatzen izan dira. Bisitan zehar forjaketa prozesu desberdinak, proiektuak eta funtzionamendua bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute.