Fabrikazio mekanikoko diseinuko ikasleak Elay enpresan

2014/11/27

Atzo, azaroak 26, MAIko “Diseinua Fabrikazio Mekanikoan” zikloko lehenengo eta bigarren mailako ikasleak Antzuolako Elay enpresa bisitatzen izan ziren.

Esan beharra dago harrera oso ona izan zutela eta informazio baliagarria azaldu zitzaiela: Pertsona eta prozesuei buruzko azalpen teoriko-grafikoa jaso ondoren, tailer osoa bertatik bertara ezagutzeko aukera izan zuten.

DUAL sistemaren formazio saioa MAIn

2014/11/26

Atzo, azaroaren 26an, DUAL sistemaren bidez formazioa eta lana uztartzen dituen  programa kudeatzen duten Gipuzkoako lanbide heziketako 27 zentroetako 74 tutore eta koordinatzailek formazio saioa izan zuten Miguel Altuna Institutuan.

Ikas-ekinezko erregimeneko lanbide heziketa dualaren saio honetan,  DUAL programa aurkezteaz gain, arautzen duen legedia berrikusi, sarritan gertatzen diren gertakari eta zalantzak nola kudeatu (proiektuaren bajak, lan-bajak, etab.), erabiltzen diren dokumentazioa  eta eredu akademikoak ezagutzeko aukera izan zuten, besteak beste.

Horretaz gain, tutorearen, ikaslearen eta enpresaren arteko koordinazioaren garrantzia azpimarratu zuten, ikasketa aukera berritzaile honek hainbat onura ekartzen baitizkio bai ikasle eta baita enpresari ere.

DUAL sistemari buruzko informazio gehiago: Klik hemen.

Datozen asteetan MAIn eskainiko ditugun ikastaroak

2014/11/19

Datozen asteotan Hobetuzek eta Lanbidek diruz lagunduriko langile eta langabetuentzako ikastaro hauek izango ditugu:

* CNC Tornuan programatu eta prestatzea. Ardatz anitza. 70 ordu. 2014/12/01-2015/01/24

* UF0887: Barneko instalazio elektrikoak muntatzea eta mantentzea. 90 ordu. 2014/12/01-2015/02/05

* Merkataritzako jarduera lagungarriak. 230 ordu. 2014/12/09 -2015/03/10

* UF0879: Txirbil-harroketa bidez piezak fabrikatzeko CNC programak prestatzea. Fresa Heidenhain. 80 ordu. 2015/01/08-2015/02/26

* UF0991: Txirbil harroketa bidezko mekanizazio-prozesuetako kostuak kalkulatzea. 40 ordu. 2015/01/12-2015/02/03

* UF0453: Fabrikazio mekanikoko produktuetarako irudikapen grafikoa. SOLID WORKS. 40 ordu. 2015/01/12-2015/02/03

* UF0342: Gizarte Segurantzako prestazioak kalkulatzea. 30 ordu. 2015/01/26-2015/02/12

Informazio gehiago eta izenematea: 943 76 70 49 zenbakian edo ikastaroak@imaltuna.com helbidean.

Komunikazio tailerrak MAIko Etekin Handiko Zikloetako ikasleekin

2014/11/17

Pasa den ostiralean, azaroren 14an,  ETHAZI (Etekin Handiko Zikloak) proiektuaren lehenengo saioa izan zuten “Diseinua Fabrikazio Mekanikoan” izeneko goi-mailako zikloko ikasleek.  Saio honetan, ETHAZIn lantzen ari diren Zeharkako Gaitasunen artean, garrantzi gehien duenetakoa  landu zuten Virginia Imazekin: Komunikazioa.

Etekin Handiko ziklo hauetan, hau da, Diseinua Fabrikazio Mekanikoan,  Automatizazioa eta Robotika Industriala eta Mekatronika Industrialeko ikasleek, proiektu honen bidez, ikasleak berak hartzen du protagonismoa ikasteko prozesuaren dinamika aldatuz eta elkarlana nagusi duten testuingurua sortzen ari direlarik. Horrela, ikasleek IKT aplikatuak, kreatibitate teknikak, elkarlaneko ikasketa, simulazioak, kasuak aztertzea, analisia, PBL eta gaitasunen bidezko ebaluazioa lantzen ari dira.

Datozen asteotan  komunikazioa lantzeko saio gehiago izango ditugu: Abenduaren 12an Automatizazio eta Robotika Industrialeko ikasleek izango dute eta abenduaren 15ean, Mekatronika Industrialeko ikasleek.

Administraritzako ikasleak Legebiltzarrean, Lacor Logistika enpresan eta Kontsumobiden

2014/11/05

Atzo, azaroaren 4an, MAIko Administrazio Kudeaketako eta Administrazio eta Finantzak zikloetako  ikasleek irteera egin zuten.

Lehenengo mailako ikasleak, Donostiako Kontsumobiden izan ziren. Bertan egun dauden txartel motak ezagutu zituzten: Zein ezaugarri dituzten, komisioak, asegurua, interesak, … hauek jolas bidez landu zituztelarik. Horretaz gain, on-line erosketen abantaila eta desabantailak ezagutu zituzten, eta erosketa seguru baten ezaugarriak aztertu zituzten.

Bigarren mailako ikasleak aldiz Gasteizera joan ziren.  Eusko Legebiltzarreko egoitza bisitatzeaz gain, aukera izan zuten osoko bilkuren aretoan egoteko, eta protokolo arduradunak Euskal Herriko historia, legebiltzarraren osaketa, eginkizun nagusiak etab. azaldu zizkien. Azkenik, Alegria Dulantzin kokatuta dagoen Lacor Logistika enpresa bisitatu zuten. Enpresa batean logistikako irizpide onak aplikatzea, enpresak aitzindari izateko barruko nahiz kanpoko merkatuetara begira nola lan egiten duten, merkatuan posizionatzeko teknologikoki azken aurrerapenak aplikazioa, etab. ezagutzeko aukera izan zuten.

IKASTETXEA IRUDITAN

Bizikasi