MAIko jardunaldiak atzo amaitu ziren

2015/02/27

Atzo amaitu ziren "Lanbide teknikoa da nire aukera" izenburupean MAIk antolatu dituen jardunaldiak. Asteartetik ostegunera bitartean, ikasle ohi emakumezkoen erakusketa, enpresari, erakunde eta ikasle ohiekin mahai inguruak izan ditugu, besteak beste.

Egunotan egindako aurkezpenak eta irudiak laister izango ditugu ikusgai MAIko web orrian.

Bide batez, Miguel Altuna Institutuak, eskerrak eman nahi dizkie jardunaldi hauek aurrera eramateko lagundu duten erakunde, enpresa eta ikasle ohiei.

Egitaraua.

Aurkezpenak.

Argazki galeria.

Goienako bideoa.

Informazio gehiago: ekitaldia@imaltuna.com edo 943 76 70 49an.

Azken plaza libreak ikastaroetan

2015/02/27

Azken plaza libreak daude martxoaren 2tik 17ra eskainiko diren bi ikastaroetarako: Txirbil harroketa bidez mekanizatutako produktua egiaztatzekoan eta laneko eta ingurumeneko prebentzio ikastaroan.

Biak ere guztiz diruz lagundirik daude bidez, langile nahiz langabetuei zuzendurik daude eta astelehenetik ostegunera 18:00etatik 21:00etara eskainiko dira MAIko instalazioetan.

Informazio gehiago eta izenemateak: 943 76 70 49 edo ikastaroak@imaltuna.com orrialdean.

IAM Group enpresa bisitatzen mekanizazioko ikasleak

2015/02/18

Pasa den otsailaren 13an, Miguel Altunako Mekanizazioa erdi mailako zikloko ikasleak IAM Group enpresa bisitatzen izan ziren.

Bertan klaseetan ikasitako mekanizazio prozesu bereziak nola erabiltzen dituzten ikusteko aukera izan zuten: Elektro-higadura, ur txorrota bidezkoa eta baita abiadura handiko mekanizazioa ere.

Concurso de VideoCV NiNeu YoMism@

2015/02/18

Está en marcha la segunda edición del concurso de Videocurrículum NiNeu BideoCV.  Hay dos categorías: estudiantes y resto de participantes.

Aquí encontrarás toda la información: Clic AQUI

El plazo de presentación termina el 20 de marzo de 2015 (14:00).

Para más información o aclarar cualquier duda escribe un e-mail a la siguiente dirección, debagoiena.goiaz@gmail.com o llama al 943.79.30.90

Irekia da Lanbide Heziketako ikasleek praktikak atzerrian egiteko bekak eskatzeko epea

2015/02/12

Irekia da goi mailako unibertsitate edo lanbide heziketako ikasleek praktikak atzerrian egin ditzaten Foru Aldundiak ematen dituen 120 bekak eskatzeko epea.

Beka horien helburua da ikasketak amaitu berri dituztenek beren gaitasunak garatzen jarraitzeko aukera izatea, Europako nahiz Asia eta Amerikako enpresetan. Beka hauei esker, ikasleek hilabeteko 1.124 euro jasoko dituzte, 6 hilabetez. Onuradun izateko, baldintza batzuk bete behar dira: eskatzaileak ez ditu 30 urte beteta izan behar aurtengo urtarrilaren 1ean, eta ikasketak 2012ko abenduaren 31ren ondoren bukatuak izan behar ditu.

Berrikuntzako, Landa Garapeneko eta Turismoko Departamentuak milioi bat euro bideratu ditu beka programa honetara.

Programan parte hartzeko erabakia hartu duten zentroak (EHU, MU eta HETEL nahiz IKASLAN sareetako LH zentroak) arduratuko dira beka eskuratuko duten ikasleak hautatzeaz.

Bekak eskatu ahal izateko, zentro bakoitzak bere webgunea zabaldu du.

IKASLAN: http://www.gazteakatzerrian.com/eu/

IKASTETXEA IRUDITAN