Fastener Fair Stuttgart 2015

2015/03/26

Munduan zehar kontinente ezberdinetan ospatzen den feria honen bertsio europarra Alemanian ospatzen da urtero, Stuttgart eta Düsseldorfek elkarri txanda hartzen diotelarik edizio batetik bestera eta azoka honetan Finkapen Elementuak ("Elementos de Fijación") dira ardatz.

Sektorearekin lotura duten enpresentzako erreferentzia bihurtzen ari da Fasteners, Hotzeko Forjako ekoizleentzat batez ere. Bertan euren produktuen berri ematen dute mundu osoko enpresek, euren potentzialaren berri emanaz. Ekoizleez gain, sektorearekin lotura zuzena duten hainbat enpresa egon ohi dira: erremintari ekoizleak, prentsa ekoizleak, eta abar.

Euskal enpresek ere izan dute euren tokia Fastenersen; horien arten Espytesek bere stand propioa izan duela nabarmendu behar, ASVEFAT (Asociación Vasca de Fabricantes de Elementos de Fijación) elkartearen presentzia baita hotzeko estanpazioan diharduten bere partaideen produktuen berri emanaz, eta ESKUIN Burdindegi klusterra euren taldeko enpresei buruzko informazioa zabalduz.

Goiaz!2015 Debagoieneko Lanbide Heziketaren azoka

2015/03/25

Aurten ere prest da Goiaz!2015 Debagoieneko Lanbide Heziketaren azoka.

Apirilaren 15 eta 16an, goizez nahiz arratsaldez,  Arrasateko Kulturateko klaustroan, eskualdeko prestakuntza arloko eskaintza guztia, enplegu zerbitzuak, ekintzaileentzat zerbitzuak eta hainbat tailer eta hitzalditan parte hartzeko aukera izango dugu.

Azoka honetan eskaintza akademikoaren berri emateko, ikasleen lanak eta proiektuak ere ikusgai izango dituzte zentroek.

Egitaraua

FORMAZIOA LANERAKO ZURE AUKERA

Mugarik gabeko ekonomilariak MAIn

2015/03/16

Pasa den martxoaren 5ean eta 12an Mugarik Gabeko Ekonomilarien hitzaldiak izan genituen Administraritza Kudeaketa eta Administrazio eta Finantzetako zikloetan. Laura Ruiz MGEko kidearekin komunikazioak enpresan duen garrantzia azpimarratu zuten: Nola erabili komunikazioa modu arduratsu batean, enpresa barneko nahiz kanpora begira transmititzen den irudiarengan nola eragin dezakeen, etab.

MAIko ikasleak lantokiko prestakuntzan

2015/03/16

Martxotik ekainera bitartean MAIko zikloetako 2.en mailako 112 ikasle Lantokiko Prestakuntza egiten ari dira Debagoiena eta inguruko enpretan (30 erdi mailatik, 75 goi mailatik eta 7 Hotzeko Estanpazioko graduondotik).

Hauetaz gain, Erasmus programaren bidez 5 ikaslek Portugal, Italia eta Poloniako enpresetan  praktikak egiteko aukera izan dute, beste kultura batzuk ezagutzeaz gain, beste lan egiteko modu batzuk ezagutuko dituztelarik.

Badator Korrika 2015

2015/03/06

Datorren martxoaren 23an, Korrika 2015 Bergaran izango dugu. Dagoeneko hasi gara girotzen eta horren adibide, gaur goizean MAIko zubian izan dugun lipduba grabatzea. Datozen egunotan ekintza gehiago izango ditugu eta joango gara berauen berri ematen.

DENOK KORRIKARA!

IKASTETXEA IRUDITAN

ATE IREKIAK: MAIATZAren 14an

Informazio gehiago: 943 76 70 49 zenbakira deituz

Bizikasi

ELKARREKIN IKASTEN

Gipuzkoako Foru Aldundiaren laguntzari esker, belaunaldi desberdinen arteko ezagutzak elkartrukatzeko guneak sortzen.